.....

Hari ni aku tak cukup tidur,sebab pagi tadi pukul 4 (tepat lak tuh) I vomitting!!adehh padanlah muka malam tu semua benda masuk perut,>maggie,ice cream, and macam-macam lagi. Tak boleh nak recall dah,banyak sangat.
Tak cukup pukul 4,pukul 7 sambung balik muntah,lemah longlai badan waktu tuh..bangun pagi rasa tak boleh nak berdiri,kepala berdenyut je..(macam orang mengandung lak hahah)
Pastu my beloved mum beli air kelapa (memang asli punyer) ada isi sekali. Aku tanya ayah aku kalau orang muntah2 ni memang kena minum air kelapa erk? Ayah aku pun cakap air kelapa ni memang banyak faedahnye..kalau racun pun boleh sembuh..aku pun terpaksa minum walaupun tahap selera aku nak makan ke minum ke memang 0%..
Air Kelapa Muda

Memang mood aku hari ni TAK SIHAT... sedih.pastu pergi kenduri kahwin lak,memang tak makan la aku kan..sedap kot aku tengok tapi tekak aku ni memang tak nak terima mana-mana 'pengunjung' pun waktu tuh..sampai sekarang waktu aku tulis entry ni pun longlai je tekan keyboard..
Semoga esok dah baik dah la muntah aku ni..dah lah esok dah kena berlepas (cehh berlepas?) pergi balik masuk hostel *Sekolah Seri Puteri,Cyberjaya

Gambar depan sekolah aku

wahai sekolah,esok aku datang(sob sob)....



No comments:

Post a Comment